עלייה לרגל של קהילת פטרוס הקדוש בטבריה


איזו חוויה נפלאה, “עבר הרבה זמן מאז בילינו יחד!" אמר אחד מבני הקהילה של טבריה, שתיאר את העלייה לרגל של הקהילה בשבת ה-25 בנובמבר


הולכים בעקבות ישוע בגליל

מתוך רצון לחלוק יחד את חווית האמונה, הקהילה של טבריה ארגנה בשבת אחר הצהריים עלייה לרגל לביקור בכמה מהמקומות החשובים שבהם ישוע עבר במהלך שהותו בגליל.


מסלול הטיול שלנו התחיל בכפר נחום, שם קיבל את פנינו האב פאביו.


אחד מבני הקהילה, אשר עוסק בהדרכת טיולים, הסביר על המקום מנקודת מבט היסטורית וארכיאולוגית. לאחר מכן קראנו כמה קטעים מהבשורה: ריפוי אדם משותק, ריפוי חמותו של שמעון (מתואר בבשורת מרקוס), והדרשה על לחם החיים ועל חיי הנצח, שישוע נתן בבית הכנסת (מתוך בשורת יוחנן).


כל הסיפורים הללו נתנו לנו את ההזדמנות להתפלל עבור האנשים החולים בקהילה שלנו, עבור משפחתנו ועבור האנשים הסובלים בזמנים קשים אלו של מלחמה. לאחר הביקור בביתו של שמעון עברנו ל כנסיית הבכורה של פטרוס בטבחה האב תאופיל, אח פרנציסקני המתגורר במנזר, הסביר על ההיסטוריה של המקום ועל חשיבותו של המקום, הבשורה תואר איך במקום זה ישוע הקם לתחייה הופיע בפני השליחים.



החלק השלישי של העלייה לרגל שלנו היה במנזר הבנדיקטיני בטבחה, שם התלווה לאב אליאס והאב אפרם, ביקרנו בכנסיית הלחם והדגים.


בסיום הטיול, בחזרה לכנסיית הקהילה, האב פיוטר , האחראי על נציגות יעקב הצדיק של הקתולים דוברי העברית, ניהל את המיסה לכבודו של אדוננו ישוע המשיח, מלך היקום.


 לאחר המיסה, הייתה שעה של שיתוף בה סיכמנו את הטיול.


 אנו מודים לאדון על היום הנפלא והרגעים היקרים יחד בתפילה וחברות, היכרות טובה יותר זה עם זה, חווית דבר אלוהים החי ואהבתו של ישוע המורה, המלך והאדון שלנו.



Support Us Contact Us Vatican News in Hebrew Mass in Hebrew Child Safeguarding Policy


© 2020 Saint James Vicariate for Hebrew Speaking Catholics in Israel