ספרון לתקופת צום-40 2024


עם כניסתנו לעונת התענית, תקופה המאופיינת בהכנה, התבוננות פנימית וחזרה בתשובה לקראת השבוע הגדול וחג הפסחא, נציגות יעקב הצדיק לקחה על עצמה פרויקט מיוחד כדי לתמוך בחברי הקהילה (כמו גם באחרים המעוניינים), במסעם הרוחני במהלך ארבעים הימים האלו. 


הספרון שלנו, המעוצב בעברית, מציע סקירה תמציתית של התענית, קריאות יומיות בכתובים, תפילות נלוות והרהורים על קטעי הבשורה. החל מיום רביעי של האפר ומסתיים ביום ראשון של חג הפסחא, הוא משמש כמלווה לאנשים המחפשים להעמיק את הקשר שלהם עם אלוהים במהלך העונה הקדושה הזו. 

מטרת החוברת היא לעודד את חברי הקהילות שלנו לייחד כל יום רגעים להתבוננות שקטה ולהתאחדות עם האלוהים, במיוחד בתוך אתגרי החיים בארץ הקודש. בעוד שלעיתים עוברים ניסיונות החיים עלולים להוביל אותנו שולל, חוברת זו משמשת ככלי צנוע אך משמעותי כדי לעזור לנו להתמקד מחדש באלוהים, תוך שימת דגש על חשיבות התפילה, צום (הימנעות זמנית מהסחות דעת) ומעשי צדקה. 

  

בנוסף, אנו מתבוננים בהודעת התענית של האפיפיור פרנציסקוס לשנת 2024, "דרך המדבר אלוהים מוביל אותנו לחירות", המשווה למסע של בני ישראל ממצרים - סיפור המסמל שחרור, התגלות וצמיחה רוחנית. 

יהי רצון שעונת התענית הזו תעניק לכולנו את ההזדמנות להכין את ליבנו ונפשנו, לבקש סליחה ולהתקרב אל האור המנחה של אלוהים. 


כל המעוניינים לקבל את החוברת עשויים לשאול את כוהני הדת שלהם, האחראים על הקהילות, או לבקש אחד באמצעות מזכירות הנציגות.


Support Us Contact Us Vatican News in Hebrew Mass in Hebrew Child Safeguarding Policy


© 2020 Saint James Vicariate for Hebrew Speaking Catholics in Israel